Łozo…Już O Nim Pisałem…


Nie rozumiem jednej sprawy…moim skromnym zdaniem, postać tytułowa niniejszego wpisu, mimo całego swego uroku osobistego oraz emanującej z Niej pozytywnej energii, sprawia wrażenie jakoby zawsze, bez względu na to w co go ubiorą wyglądał żałośnie…są takie osoby i nie wstydźmy się tego stwierdzenia…w końcu to nie nasza wina, a jedynie naszego Najwyższego, obdarowująca niektórych z nas taką a nie inną „aparycją”. Budżety tego typu programów, na amerykańskich licencjach posiadają wypasione środki, wystarczające do zatrudniania kompetentnych specjalistów w zakresie stylizacji, make-up’u…ubioru…czemu więc, albo ktoś wyjątkowo uwziął się na pana Łozo, albo celowo ubiera Go jak debila? Czy nie mają tam w szafie zwykłego garnituru, potrafiącego dodać jurorowi powagi, klasy oraz wysublimowanej estetyki? Nieładnie, nieładnie😉

This slideshow requires JavaScript.

5 responses to “Łozo…Już O Nim Pisałem…

  1. Wojtka ubierają dziewczyny z Dirty Fingers, współpracują również z Dodą czy Ewą Farną. Prywatnie również się z nim przyjaźnią, więc nie ma tutaj mowy o robieniu „na złość” i celowemu ubieraniu go jak debila…. Wszystko robią ręcznie, przerabiają, dorabiają, inspirują się czymkolwiek… Z tego co wiem to działają również za granicą – USA, Londyn. Kwestia gustu, jednym się to podoba, innym nie. Wojtek wspominał w jednym z wywiadów, że czasem lubi się aż przestylizować. Ma przede wszystkim dystans do siebie i często mówi, że jest jak baba, bo lubi oryginalne dodatki, biżuterię…. A co do Najwyższego, obdarzył go taką a nie inną urodą, co poradzić. Mnie osobiście bardzo podoba się jego osoba, kilka razy miałam okazję go spotkać… I strasznie nie lubię kiedy w jego stronę kierowane są wyzwiska typu „pedał”, „niedorozwój” i inne bardzo ‚miłe’ słowa… To tak jakby oceniać książkę po okładce. Dla mnie jest ideałem i nie wstydzę się tego powiedzieć, a co… : ) Podsumowując, każdy ma swój gust… a o gustach się podobno nie dyskutuje… : ) Pozdrawiam szaleńczo.

    • Witaj…nie oceniam Jego osobowości, a jedynie TO co widzę, a moim zdaniem widzę, iż powinien zmienić chyba ubierającą Go firmę…chyba, że Mu z tym dobrze…ale wtedy nie należy liczyć się z takimi opiniami jak moja poprzednia…skoro to rzecz gustu-jak wspomniałaś, mam prawo do takiej a nie innej opinii, która ma prawo również nie spotkać się z aprobatą Wszechwiedzących…pozdrawiam…dziękuję za odwiedziny😛

      • Może ja też za bardzo nastawiłam się na „obronę” jego osoby… ; ) Ale co racja to racja, każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania, tylko trzeba dobierać odpowiednie słowa. W Twojej wypowiedzi nie ma się właściwie do czego przyczepić, bo nie obraziłeś go w żaden szczególny sposób. Ale patrząc na to jakie głupoty czasem wypisują ludzie w internecie… Po prostu brak kultury, jak czytam większość komentarzy na wszelakich stronach to krew mnie zalewa… Wracając do stylizacji Wojtka, jak widać dobrze mu z tym i chyba nie ma co liczyć na zmianę stylistów… : ) A tak z innej beczki – bardzo ciekawy blog : )

bla, bla, bla ;)

