Masło Zlany Prostym Sikiem !


Wczoraj w godzinach mi bliżej nieznanych, lub też przeze mnie zapomnianych, Mario Bros zlał Masło na ulicy prostym sikiem. Stojąc na przystanku doświadczył bliskiego spotkania siódmego stopnia, z Maślanym Księciem, który nieoczekiwanie wpadł na niego swoim stalowym rumakiem, co zresztą miało miejsce prawie również, kilka dni temu, jednak o zupełnie innej porze dnia, bo wcześnie rano, w innym miejscu, oraz z udziałem mojej osoby zamiast Mario B. Ja wykazałem więcej konsekwencji, odsuwając się na bezpieczną odległość, uniemożliwiającą Księciu nawiązanie ze mną jakiegokolwiek kontaktu…choćby nawet wzrokowego. Mario zadał jednak jedno pytanie,po którym wprawdzie oddalił sie z miejsca zdarzenia, jak twierdzi w trybie nagłym i olewającym, jednak czy pociągnie to za sobą jakieś skuteczne reperkusje? Stwierdziliśmy wczoraj razem, iż raczej chyba żadnych, skoro do dotychczasowych odchyleń Maślanego Księcia, należy dołożyć kolejne, postępujące…przez które rozumieć należy akty o znamionach pedofilskich, których dopuszcza się w internecie, na jednym z napopularniejszych na świecie portali społecznościowych…o niebiesko białym logo…
Osobiście dziwi mnie również nieco fakt, że nawet po tylu sygnałach kierowanych zarówno na Książęcy telefon komorkowy, jak i łamy tego bloga, Książę nie zmienił swojej trasy do pracy, którą przemierza jak domniemam cyklicznie po godzinie szóstej rano, a precyzyjnie rzecz ujmując około 6.15…o tej właśnie porze widziany był przeze mnie w miejscu skąd jeżdżę ja komunikacją miejską do pracy, gdy nie mogę skorzystać z Srebrnego Szerszenia, który akurat jest podczas dnia potrzebny mojej Misi. Jeśli nie zmienił jej do tej pory, albo moje słowa traktuje jako zwykły dżouk, w nadziei uhahania się wspólnie przy okazji najbliższego spotkania, albo traktując moje słowa jednak poważnie, wybiera tę trasę w celu zweryfikowania naszych relacji, podczas potencjalnego spotkania, ewentualnie w celu podjęcia kroków zaczepnych lub naprawczych…ciężko stwierdzić tak jednoznacznie, co zamierza dorosły osobnik, o którym wczoraj jedno z nas powiedziało „Idiota”…drugie „Psychol”…a trzecie „On naprawdę ma coś z głową”. Jeśli jednak liczy na to, że ja będę mniej konsekwentny lub bardziej pobłażliwy w zachowaniu, przy przypadkowym spotkaniu, jest w wielkim błędzie.

10 responses to “Masło Zlany Prostym Sikiem !

  1. Drogi panie Roktageman , no nie wiem czy był by pan bardzo zadowolony, jak by ktoś obsmarowywał pana na otwartym profilu w internecie, pisząc jakieś farmazony i przypisując jeszcze jakieś dewiacje .Ja nie jestem takim typem zeby komuś narobić smrodu i wymyślać coś na jego temat, nie sprawia mi to przyjemności . jeszcze raz bardzo proszę przeprośić córkę jezeli czymś ją uraziłem, nie mam zadnych złych zamiarów pewnie zle coś opisałem, nie wiem o co dokładnie chodzi z tym komentarzem z którego teraz jest coś wywnioskowane o niejakich moich znamionach w wyżej wymienionym komentarzu o sikaniu na maseło hee ,jeszcze proszę już nie opisywać więcej histori i swoich przemyślen na mój temat , itd..bla,bla,bla………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. pozdrawiam😉

    • Kolo…żartujesz, że nie rozumiesz, czy na prawdę nie ogarniasz co robisz, piszesz, i gdzie oraz komu wysyłasz zaproszenia na FB ??? Sprawa dotyczy nie mojej córki lecz Maria…czaisz, czy w dalszym ciągu wykracza to poza Twoje zdolności rozumowania???….a ja nie pozdrawiam !!!

  2. domyślam się ze to na mój temat ?,masłowski,masło,maślany moze być nawet kefir, nazwisko sobie nie wybierałem ,śmieszny ten komentarz czy plota była by, ale z tymi znamionami pedofilskimi to już pojechałeś !

    • Szanowny Czytelniku, w kwestii sprecyzowania mych intencji, podstaw, jak również odczuwanych głęboko uprawnień do zamieszczenia wpisu, który właśnie w tej chwili pozwolę sobie skomentować, pragnę nadmienić, iż słowa, które wydają się być zarówno powodem frustracji jak i czynnikiem sprawczym komentarza, który zamieścił osobiście tytułowy Bohater, są przemyślaną opinią samego ojca kilkuletniego dziecka, do którego trafiło zaproszenie, na wspomnianym portalu spolecznościowym, od Maślanego Księcia. Jednocześnie pragnę dodać, iż moja niniejszego odpowiedź na powyższy komentarz, a w zasadzie komentarz na komentarz tytułowego Bohatera, bo przecież nie zwracam się tutaj bezpośrednio do Niego, nie odczuwając takiej potrzeby, nie jest próbą odsunięcia przeze mnie, od siebie odpowiedzialności za moją własną opinię poczynań tytułowego Arystokraty, a jedynie moim, osobistym, aczkolwiek publicznym wyrazem potwierdzenia, mojego przekonania, co do właściwie użytego przez ojca dziecka, odczucia związanego z czynnością podjętą przez M.K. na wspomnianym portalu. Istnieje oczywiście możliwość zweryfikowania przez samego Księcia, wraz z ojcem dziecka przedstawionych w tym wpisie przeze mnie faktów, choćby drogą telefoniczną. Jednak z uwagi na notoryczne ignorowanie przez Jaśnie Wielkiego Pana Maślanego, telefonów od ojca dziecka, od około roku, nie jestem pewien czy połączenie się drogą telefoniczną przez Pana Ignoranta z ojciem dziecka, przyniesie zamierzony skutek w postaci nawiązania połączenia. To już oczywiście moje osobiste przemyślenie, ktore pozostawiam do osobistej interpretacji Panu, który wykazał w komentarzu tego wpisu, wielkie niezadowolenie, zakończone wykrzyknikiem.

bla, bla, bla ;)

