Myśl Qrwa Miesiąca-Logika Absolutnie Rozmyta


JEŚLI NIE ODDZWANIAM
NA NIEODEBRANE POŁĄCZENIE
OD CIEBIE
LUB NIE ODPISUJĘ
NA TWÓJ SMS,
OZNACZA TO ZAPEWNE,
IŻ INFORMACJĘ,
KTÓRĄ MASZ MI DO PRZEKAZANIA
UZNAŁEM ZA NIEISTOTNĄ,
TYLKO Z POWODU BRAKU NATRĘCTWA
Z TWEJ STRONY,
DOMNIEMANEGO NA PODSTAWIE WYKONANIA PRZEZ CIEBIE
ZALEDWIE JEDNEJ, JEDYNEJ PRÓBY KONTAKTU ZE MNĄ.
BY NIE NARAZIĆ MNIE
NA RYZYKO PADNIĘCIA OFIARĄ,
ZARZUTÓW IGNORANCJI,
UPRZEJMIE NAKAZUJĘ,
NĘKAĆ MNIE RACZEJ DO tzw. SKUTKU…
…ŻE TAK „POWIEM”…
AŻ ODDZWONIĘ LUB ODPISZĘ WKURWIONY,
ABY CIĘ SUMIENNIE OPIERDOLIĆ,
ZA ZAKŁÓCANIE,
MOJEGO TAK DROGOCENNEGO CZASU,
CHOĆBY MIAŁ TO BYĆ Z MEJ STRONY
BLEF JAK CH…!
A PRAWDĄ TO,
ŻE NIE MAM
TAK CAŁKIEM SERIO,
ZUPEŁNIE NIC PILNEGO DO ROBOTY,
A NIE ODPOWIADAM
JEDYNIE Z BRAKU DO TEGO OCHOTY.

Opublikowano przez WordPress dla Androida

16 responses to “Myśl Qrwa Miesiąca-Logika Absolutnie Rozmyta

  1. Tradycyjnie już, publikując mój wpis nie mający oczywiście nic wspólnego z komentowaniem powyższego postu, chcę złożyć NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA!! spełnienia marzeń i takie tam

bla, bla, bla ;)

