Halo GSM – Usługi Serwisowe Na Poziomie Miernym !


Najnowsze informacje dotyczące tej sprawy dostępne pod tym linkiem:

https://rokostageman.wordpress.com/2017/07/18/halo-gsm-cwaniactwo-naiwnosc-bezczelnosc/ 

 

Na swojej stronie, piszą o sobie tak:
” Wykonujemy naprawy pogwarancyjne każdego rodzaju usterek w telefonach komórkowych. Przy serwisowaniu używany jest profesjonalny sprzęt renomowanych producentów a nasz serwisant posiada piętnastoletnie doświadczenie”

Chcę przestrzec wszystkich potencjalnych klientów tych punktów usługowych, nie korzystacie z nich jeśli nie chcecie mieć nieprawidłowo wykonanej usługi naprawy telefonu, z poniesieniem kosztów, jak w kompetentnym punkcie serwisowym.
image

Około dwóch tygodni temu, zadzwoniłem tam, aby spytać, czy mogę przywieźć swojego HTC ONE X do wymiany LCD, ponieważ siadł w nim dotyk.
Była to sobota, wiec oznajmiono mi, że owszem, ale odbiór nastąpi około wtorku, może środy.
Zjawiłem się w punkcie w Zgierzu około 13.00 i powiedziałem, że mówiono mi już tu wcześniej ile kosztuje montaż oryginalnego LCD w telefonie, w moim modelu, że chcę wyłącznie oryginalny, i ma to być wymiana całego set , czyli całego elementu, właściwego wyświetlacza z dotykiem i ramką, bez rozklejenia i klejenia.
Powiedziano mi, że taki zabieg kosztuje od 250 do 330 zł.
Przy okazji, którą miała być wymiana LCD, poprosiłem o zdiagnozowanie defekt, polegającego na braku komunikacji telefonu ze stacją dokującą, i o telefon, w sprawie tego defekt, w celu uzyskania informacji w kwestii kosztów usunięcia go.
Dzwoniąc we wtorek, uzyskałem odpowiedź, że jeszcze nie wiadomo co dzieje się ze stacją dokującą, wiec jeszcze chwilę to potrwa.
Gdy zadzwoniłem w środę okazało się, że nic jeszcze nie wiedzą, i oddzwonią do mnie następnego dnia.
Gdy odebrałem połączenie od nich w czwartek, okazało się, że przyczyną braku komunikacji telefonu ze stacją było jedynie wypięcie taśmy, a wyświetlacz w ogóle nie został nawet jeszcze zamówiony, i swojego ONE IXA będę mógł odebrać najprawdopodobniej w poniedziałek.
Gdy odebrałem telefon w poniedziałek uruchomiłem go późnym wieczorem, a połączenie wykonałem dopiero dnia następnego i okazało się, że niestety nie słyszę swojego rozmówcy. We wtorek straciłem kolejne dwie godziny na usuwanie błędów pseudoserwisantów, polegających na odwrotnym włożeniu głośnika w korpusie, podczas składania.
Wyświetlacz który mi zamontowali, posiada otwory czujników ruchu i światła w innych miejscach, i o innych kształtach, niż ma to miejsce w oryginalnym wyświetlaczu, montowany w modelu mojego telefonu.
Wyświetlacz który mi zamontowali, nie daje takiej czerni, kolorów, kontrastu, ani jasności jak oryginalnie montowany LCD w HTC ONE X.
Poza tym w wymienionym LCD, nie działa podświetlenie, jednego z trzech przycisków funkcyjnych.
Jeden punkt w Zgierzu twierdzi, że przyczyną może być przesłonięcie przycisku klejem, drugi punkt w Łodzi twierdzi, że podczas wymiany nigdy już nie na się przeprowadzić jej w taki sposób aby działały wszystkie trzy podświetlenia.
Stanowiska niby punktów serwisowych, należących do tego samego właściciela są śmieszne.
Nie może być mowy o żadnym kleju, skoro element miał być wymieniony w całości. Po drugie gdyby zachodziło ryzyko niemożliwości uzyskania prawidłowego podświetlenia przycisków, klient powinien zostać poinformowany o takiej ewentualności, przed wykonaniem usługi, skoro strony ustalają wymianę całego elementu, i w dodatku elementu oryginalnego.
Po trzecie już sama rozbieżność w stanowiskach obu punktów, sprawia, że narażają się jedynie na pośmiewisko, w kwestii posiadanej wiedzy, potrzebnej do wykonywania usług.
Dziś mamy środę, a więc dwa dni po odbiorze telefonu. Dzwoniłem przed chwilą do nich z zapytaniem, czemu po wymianie, nie wrzucili mi do pudełka mojego starego, wadliwie działającego, a nie jak twierdzą nie działającego LCD? Odpowiedź padła taka, że dlatego, ponieważ nie zasugerowałem panom z Halo GSM, iż chcę go zabrać. A przecież dziecko domyśliło by się, że element, który warty jest kilkaset złotych, i nie nie działający a jedynie wadliwie działający, nie jest ich własnością. Pinformowalem serwis, że w najbliższy poniedziałek zjawię się po odbiór wymontowanego LCD. Czy zareklamuję wykonanie tej pseudo usługi? Szczerze mówiąc nie wiem na dzień dzisiejszy co zrobię…może tak, a może zwyczajnie oleję sprawę, z tytułu niedalekiego upływu terminu trwania mojej umowy z operatorem, przedłużając ją, zaopatrzę się w nowy telefon, i sprawę zakończę na upublicznieniu jej szczegółów, aby przestrzec następnych, potencjalnych klientów, tej mało kompetentnej sieci serwisowej, jaką bezsprzecznie jest Halo Gsm, z punktami umiejscowionymi pod nastepujacymi adresami:

Łódź ul.Żeromskiego 34, tel 793 71 71 90,
Łódź ul. Narutowicza 35, tel 794777190,
Zgierz, ul Gałczyńskiego 31, tel 693777190

PS.

Po kolejnym telefonie do punktu Halo GSM, w której zażądałem zwrotu mojego uszkodzonego wyświetlacza i 50% poniesionych kosztów postanawiam:
1.
odstąpić od kierowania swoich roszczeń przedstawionych podczas rozmowy telefonicznej, do pracownikow Halo GSM, z uwagi na jej niekompetentny oraz nieprofesjonalny przebieg.
2.
Zwrócić się bezpośrednio do właściciela firmy, z żądaniem wysłania mojego wyświetlacza na wskazany przeze mnie adres, oraz zwrotu w/w kosztów.
3.
W przypadku nie dostosowania się strony Halo GSM, do wysuniętych przeze mnie zadań, podjąć stosowne kroki w celu poniesienia przez firmę Halo GSM, konsekwencji prawnych.

Do wiadomosci:

Halo GSM
Facebook
Twitter
Google+

oraz inne serwisy internetowe, związane z w/w branżą.
image

11 responses to “Halo GSM – Usługi Serwisowe Na Poziomie Miernym !

  1. Pingback: Halo Gsm – Cwaniactwo, Naiwność, Bezczelność ! | ROKOSTAGEMAN Blog O Wszystkim I O Niczym

  2. Pingback: Halo GSM – Usługi Serwisowe Na Poziomie Miernym (Komentarz do wpisu z 19.11.2014 r.) | ROKOSTAGEMAN Blog O Wszystkim I O Niczym

  3. Witam. Mam podobne klopoty z tym serwisem. Fatalna naprawa spowodowala powstanie wiecej usterek niz bylo. Nawet dwa razy niepotrafili przykleic porzadnie wyswietlacza. Telefon oddany z powodu zlego wyswietlania ladowania, a po naprawie przestala dzialac przednia kamera, nie dziala zyroskop i odkleja sie wyswietlacz. Byl oddany do ponownej naprawy i mysle, ze nikt do niego nie zajrzal bo ekran dalej odkleja sie w tym samym miejscu. Reasumujac serwis masakra, a obsluga ma wszystko gdzies.

bla, bla, bla ;)

