Sklep Żabka Łódź Ul Pasieczna/Jagiellońska 8 – Wredny Nastrój… Nie Polecam!


image

Przed wczoraj, w niedzielę 5.07.2015, w godzinach przedpołudniowych, udałem się do sklepu Z1002, sieci Żabka, którego ajentem jest Pani Beata M., w celu dokonania płatności faktury za usługi telekomunikacyjne oraz internetowe.
Jak zawsze, a dokonywałem w tym sklepie takich płatności już kilka razy, otworzyłem w telefonie dokument pdf, przysłany do mnie przez operatora sieci Orange i chcąc zacząć czytać ekspedientce numer konta bankowego operatora, następnie kwotę, tytuł faktury itd, uśmiechnięty od ucha do ucha, przystąpiłem do w/w czynności.

Ekspedientka w osobie samej ajentki, czyli Pani Beata M., wykazała oburzenie z powodu nieposiadania przeze mnie faktury w formie papierowej i odmówiła przyjęcia wykonania zlecenia płatności.
Gdy zapytałem na jakiej podstawie, przyjmuje tak lekceważącą postawę wobec mnie jako klienta, oświadczyła, że jeśli podań złe dane do płatności, mogę mieć później pretensje, że pieniądze nie wpłynęły tam gdzie trzeba.
Odpowiedziałem, że ZAWSZE w taki sposób dokonuję płatności.
Wiele razy dokonywałem ich w tym właśnie sklepie, nigdy nikt nie miał z tym problemu, więc skoro otrzymując potwierdzenia z terminala płatności elektronicznych oraz drugie z kasy fiskalnej, mogę przed odejściem od kasy sprawdzić zgodność danych, i nie wnosząc odrazu pretensji niejako akceptuje prawidłowe wykonanie płatności i zgodność danych, więc tak naprawdę w ten sposób biorę odpowiedzialność na siebię, kończąc pytaniem z czym w takim razie ma Pani szanowna problem? Bo widzę, ,że problem tkwi chyba dziś w Pani samej, w niczym innym…
Oburzona Blond-Ajentka, i nie mam tu na myśli wcale Jej koloru włosów, będąc chyba w jakimś wrednym nastroju, bo już od samego podejścia do boksu kasowego miała minę jak Keith Ritchards na potężnym kacu, żądała wręcz ode mnie, jak to nazwała „KWIT”, położyłem więc smartfon na ladzie, otwartym druczkiem do wpłaty w formie PDF, i mówię: „Bardzo proszę KWIT”, na co Ona, że tak to nie, i teraz to jednak żebym ją Jej podyktował. Pomyślałem…qrwa…o co chodzi? Może lalka ma problem którego nie jest świadoma, i mówię: ” Wie Pani co? Jest Pani śmieszna… Nie dość że wita mnie Pani z miną Gremlina, nie proponując żadnych promocji, zachowując się jak cham, to najpierw nie chce Pani abym dyktował, a za chwilę Pani prosi o podyktowanie…jest Pani nie poważna i ją dziękuję bardzo za Pani szemrane usługi i obmierzłe podejście do klienta, nie zostawię u Pani ani grosza i adios. A ponieważ wychodząc usłyszałem jak wspinając się na wyżyny swojego poziomu kultury oraz możliwości intelektualnych, mamrotała pod nosem niezbyt cenzuralne słowa, poradziłem aby zaczęła się leczyć, po czym udałem się do innego sklepu tej sieci i dwie miłe Panie dokonały bez żadnych problemów płatności na moje zlecenie.
Jako, że ta publikacja ma jednocześnie charakter oficjalnej skargi na sklep Z1002 w formie maila do zarządu sieci Żabka,
image

liczę na weryfikację przedstawionego przeze mnie zdarzenia.
Wiem, że przypadek tej niskich lotów farsy nie jest odosobniony, i że moja oficjalną skarga na sklep Z1002 nie jest pierwszą. Wiem również, że frekwencja w sklepie wykazuje tendencję zniżkową pomimo wcześniejszego remodelingu lokalu w którym mieści się w/w sklep, a czy ma to związek z niekompetencią tam panującą, czy może z wrednym nastrojem, czy też z obu powodów jednocześnie, tego nie wiem, nie obchodzi mnie już dziś to…to już raczej kłopot, nad którym powinien rozmyślać ajent, który nie powinien odmawiać mi dokonania wpłaty, choćbym chciał przelać zlotówkę na dowolny rachunek bankowy, i podawałbym wszelkie dane do przelewu z pamięci, jak i dyrekcja-nie ja, ponieważ ja z całą pewnością, nie zostawię tam już swoich pieniędzy, jak postępuje również większość znajomych mi osób, korzystających wcześniej z usług sklepu przy ul Jagiellońskiej.
W świetle przedstawionych przeze mnie zdarzeń, oraz w trosce o dobro potencjalnie przyszłych lub „ostatnich obecnych” klientów, proszę o wyciągnięcie konsekwencji wobec ajenta sklepu Z1002.
Wszelkie odpowiedzi w kwestii podjętych działań w tej sprawie-mile widziane

Opublikowano również w serwisie FACEBOOK
image

bla, bla, bla ;)

