Żabka Łódź Sklep Nr 1002 Ul. Pasieczna/Jagiellońska 8 – Zła Jakość Obsługi Oraz Rażące Naruszenie Jej Standardów


W tej krótkiej, lecz jak zwięzłej i konkretnej odpowiedzi na skargę, którą wiosłem dwa dni temu drogą mailową, do Zarządu Żabka S.A., na sklep nr1002-Żabka w Łodzi przy ulicy Pasieczna/Jagiellońska, której ajentem jest Pani Beata M., już samo przyznanie się Zarządu Żabka S.A. co do podzielenia mojej opinii na temat obsługi w/w placówki, powoduje pojawienie się banana na mojej twarzy, nawet pomimo faktu, iż kierując ją bezpośrednio do dyrektora Zbigniewa Wiśniewskiego, doczekałem się odpowiedzi od Pani Kadzińskiej, specjalisty działu wsparcia sprzedaży, za którą serdecznie dziękuję.
Treść skargi dostępna na tym blogu, we wcześniejszym wpisie (wpis z dnia 7 lipca 2015),
oraz na moim FACEBOOK-u
Z uwagi na niemożność ustalenia adresu mailowego , jak domniemam z powodu potencjalnych skarg, podmiotu gospodarczego Beamil, który na zasadach umowy ajencyjnej z siecią Żabka S.A. prowadzi sprzedaż pod szyldem sklepu 1002, właściciel firmy Beamil jako ajent sklepu 1002, oraz strona w tej sprawie, czyli Pani Beata M., jako adresat w tej i poniższych publikacjach została z przymrużeniem mojego pięknego oka, beznamiętnie pominięta.
Poniżej odpowiedź zarządu Żabka S.A. na moją skargę, sprzed dwóch dni.

image

bla, bla, bla ;)

