Blonder, Idiot, Ja…Ja!!!


Gdy około roku i czterech miesięcy temu, pewna jak się teraz okazuje, niezbyt rozgarnięta blondyna przedłożyła mi poraz enty propozycję rozstania, nie spodziewała się jak mniemam z mej strony, tak wielkiego zrozumienia, w kwestii natychmiastowej akceptacji , tego wspaniałego pomysłu. Pomysł był trafiony w dziesiątkę, szczególnie z uwagi na mankamenty dotyczące nie bezpośrednio relacji między nami, jak może w głównej mierze, osób trzecich, które sprawiały, iż atmosfera tej pseudosielanki, robiła się nieco groteskowa, delikatnymi słowy. Gdy na propozycję odpowiedziałem entuzjazmem, wprowadzając nowe wytyczne ochoczo, w natychmiastowe działanie, spotkałem się z zarzutami odrącenia, a co najbardziej zastanawiające, z zarzutem nie podjęcia przeze mnie dyskusji… To jest qrwa jakiś absurd…propozycja zakończenia związku i rozstania się, została przeze mnie doskonale zrozumiana jak zinzinterpretowana pomimo, iż rozmówczyni posługuje się nazwiskiem brzmiącym mocno z niemiecka…przekaz był czytelny i jasny. Poza brakami w słownictwie, nie występuje tutaj czynnik wady wymowy, który mógłby zatrzeć właściwy przekaz wypowiedzi. Nie rozumiem więc, skąd te kretyńskie zarzuty? No bo przecież po pierwsze po co miał bym podejmować jakąkolwiek dyskusję z kobietą, która chce się rozstać, a po drugie, na jaki temat? Tak sobie teraz rozmyślam… przecież gdy się poznaliśmy, sprawiała wrażenie osoby całkiem sprawnej umysłowo…hmmm…  Zobaczcie jak to można brzydko wdepnąć… Kładziesz się spać z atrakcyjną niewiastą, a budzisz się przy jakimś nieogarze. Nie mogę powstrzymać się przed podaniem tutaj pewnej analogii do innej, bardziej znanej na świecie wariatki. Jest taka jedna idiotka, która wymyśliła sobie to, że my, mieszkańcy naszego kraju i Państwa musimy ściągać tu masowo uchodźców, zamykać ich w obozach koncentracyjnych, i trzymać ich tu w Polsce na siłę, pomimo, iż oni tu nie chcą wcale zostać, i pomimo iż artykuł 52 Konstytucji RP mówi o tym, iż każdy ma prawo opuścić teren RP. No ktoś tu qrwa chyba zwariował, bo na pewno nie ja! Ktoś spyta jaki związek ma to z sytuacją, która rozpocząłem niniejszy wpis? Ano taki, że ta idiotka wydająca polakom takie kretyńskie dyrektywy, jest także blondynką, i ma również niemieckie nazwisko. To musi mieć związek.

bla, bla, bla ;)

